Promocja marki – breloki reklamowe
Promocja firmy może odbywać się na wiele sposobów. Najpopularniejszym są reklamy umieszczane w telewizji, Internecie czy w gazetach. Jednak można także promować swoją markę w inny sposób? Jaki?
Przydatny gadżet
Bardzo często do promocji firmy wykorzystuje się różnego rodzaju gadżety. Mają one nadrukowane logo lub nazwę firmy, dlatego ich użytkownik często się styka się z nazwą danej marki. Powoduje to, że jest ona dla niego znana i zazwyczaj chętniej korzysta dzięki temu z jej usług. Jakie to mogą być gadżety? Naprawdę różne. Najpopularniejsze są jednak smycze, breloki i długopisy. Czasami oferowane są nam również zakładki do książek.
Dlaczego warto wykorzystywać gadżety do promocji firmy?
Jest wiele zalet wykorzystywania gadżetów. Przede wszystkim jest to miły prezent od firmy, co zawsze wpływa korzystnie na jej wizerunek. Poza tym jeśli taka rzecz jest przydatna, to jest jeszcze bardziej doceniana. Poza tym użytkownik styka się często z nazwą firmy, więc sam pamięta, że może robić tam zakupy. Co więcej, jeśli na przykład posiadamy brelok z nazwą jakiejś firmy, to przy różnych okazjach mogą go zobaczyć też inne osoby i zainteresować się taką firmą.
Breloki
Świetnym sposobem są breloki reklamowe. Mogą być one wykonane z różnych tworzyw. Plastikowe są najtańsze, jeśli chodzi o zakup. Ich wadą jest też to, że jednak z upływem czasu logo firmy może się zacierać. Jednak jeśli breloki reklamowe wykonane są z metalu, to są o wiele twardsze. Możemy także wykorzystać do nich grawerowanie laserowe, które spowoduje, że logo czy nazwa firmy będzie cały czas widoczne. Jest to bezsprzecznie najtrwalsza metoda. Są oczywiście także breloki skórzane, jednak ich koszt jest dość wysoki. Najczęściej do akcji promocyjnych wykorzystywane są breloki plastikowe, w szczególności ze względu na niski koszt.
Sposobów promocji firmy jest wiele. Warto zastanowić się co jest najlepszą opcją i w jaki sposób pokazać firmę w jak najbardziej korzystnym świetle. Wybór zależy już od naszych preferencji i możliwości finansowych.