Dotrzeć do klienta

W marketingu występują również reklamy w postaci gazetek reklamowych, są to gazetki stworzone specjalnie na dane promocje, dla danej firmy. Często znajdujemy je w skrzynkach pocztowych lub pod drzwiami.

Takie gazetki posiadają supermarkety, jakieś firmy, które posiadają swoją sieć sklepów. Wydawane są one zazwyczaj w jakimś odstępie czasowym, np. co 2 tygodnie. Nad tym, czy jest to dobra forma reklamy można by się było zastanowić, ponieważ takie gazetki nie zawsze docierają tam gdzie miały docelowo dotrzeć, często zostają poniszczone, bądź rzucone w byle jakie miejsca, co sprawia, że dodatkowo zamiast stanowić reklamę, zaśmiecają środowisko.

Czasem nawet nie są czytane, tylko od razu wyrzucane do śmieci, bo ktoś np. nie robi zakupów w danym supermarkecie.

Jest też grono odbiorów, które tylko czeka na tego typu reklamę, ponieważ „przychodzi” sama do domu, często ma korzystne promocje i można sprawdzić, gdzie bardziej opłaca się kupić daną rzecz. Są ludzie, którzy zwracają na to uwagę i są też ludzie, których to nie interesuje. Innym sposobem są gadżety reklamowe. Co tak naprawdę może dać reklama lub promocja danej osobie lub podmiotowi gospodarczemu? Otóż bardzo dużo. Przede wszystkim może zapewnić prężny rozwój, i wiążące z nim dochody. Po drugie za pomocą dobrej, nietuzinkowej reklamy, wyróżniającej się pomysłem pośród innych, wykorzystującej znane postacie ze świata filmu, muzyki, czy świata polityki, jak również wykorzystującej wszelkiego rodzaju gadżety może ukształtować pozytywny wizerunek, który pozostanie z firmą przez długi czas. Jak wiemy reklama jest dźwignia handlu, i za jej pomocą w bardzo szybki sposób można pomnożyć swoje dochody. Jeśli tylko uda się dotrzeć do klientów, przedstawić swoją ofertę i zachęcić do tego, żeby potencjalny klient skorzystał z usługi albo produktu. Reklama jest również wizytówką firmy, dlatego powinna być wykonana profesjonalnie, według najwyższych standardów, i w sposób oryginalny oraz docierający do danego osobnika. Reklamą również są krówki personalizowane, które dajemy naszym klientom. Reklama poza tym ma przede wszystkim, co jest jej priorytetem wybudować poprawne relacje z klientem danej firmy, która się o niego stara.