Sposoby uzyskiwania większej liczby komentarzy na Instagramie
Jeśli firma polega na marketingu w mediach społecznościowych, z pewnością posiada konta na Facebooku oraz Instagramie do reklamowania swoich usług i produktów, a także zdobywania osób obserwujących, które mogą stać się w przyszłości klientami.
Warto zatem walczyć o polubienia i komentarze pod naszymi postami, aby pojawiały się one w aplikacjach jak największej liczby użytkowników, którzy mają szansę poznać naszą markę.
Dlaczego komentarze instagram są ważne dla marketingu
Jeśli chcesz mieć pod publikowanymi treściami jak najwięcej komentarzy na Instagramie, zorganizuj konkurs, w którym można coś wygrać, opublikuj coś zabawnego, zaskakującego lub prowokującego, publikuj wysokiej jakości filmy i zdjęcia. Używaj również odpowiednich hashtagów do opisania udostępnianych postów. Poproś także użytkowników, aby zaangażowali się w komentarze na Instagramie, przykładowo zdając im pytanie, a także odpowiadaj na otrzymywane komentarze, co użytkownicy z pewnością docenią.
Jest kilka czynników, które wpływają na ranking posta, a liczba polubień i komentarzy na Instagramie, które osiąga wpis, jest jednym z nich. Mogą z tego korzystać firmy do promowania swojej marki, towarów i usług. Jeśli chodzi o ranking w kanale użytkownika Instagrama, ważna jest liczba polubień i komentarzy posta, jeśli użytkownicy wchodzą w interakcję z twoimi treściami, a także jak regularnie publikujemy posty. Jeśli twoje organiczne posty na Instagramie zostaną zaangażowane przez obserwujących, tworzy to pozytywną pętlę opinii, ponieważ im więcej osób polubi i skomentuje post na Instagramie, tym większe jest prawdopodobieństwo, że pojawi się on na karcie Eksploruj, gdzie użytkownicy, którzy jeszcze nie obserwują twojego kanału, mogą sprawdzić popularne na Instagramie treści.
Możesz również kupić komentarze instagram pod swoje posty. Nie zapominaj jednak o regularnym udostępnianiu treści, co może przyciągnąć więcej osób zainteresowanych daną tematyką i pomóc w promocji twojego kanału.