Firma zaczyna się od mebli

Znane hasło mówi, że firma to ludzie. Ważne jednak, aby pracownicy mogli realizować powierzone zadania w komfortowych warunkach, a do tego niezbędne są dobrze dobrane meble biurowe.

Odpowiednie wyposażenie firmy wpłynie na efektywność pracy, a więc przełoży się tym samym na realne zyski na różnych polach. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy podejmowaniu wyboru.

Przede wszystkim warto zadać sobie pytanie o profil działalności firmy. Jeśli do siedziby przedsiębiorstwa klienci trafiają rzadko, można skupić się jedynie na funkcjonalności wyposażenia. W przypadku, gdy z kontrahentami mamy do czynienia systematycznie, warto zdecydować się np. na szafy biurowe sprawiające pozytywne wrażenie estetyczne na odwiedzających gościach.

Wszystko zaczyna się od planowania. By skutecznie zdefiniować własne potrzeby, nie można zapominać o dokładnym pomiarze pomieszczeń i przynajmniej ogólnym planie rozmieszczenia wyposażenia. Dla pracowników nie ma nic gorszego niż zbyt mała ilość miejsca i konieczność przeciskania się, gdy szafy archiwalne zajmują większość pomieszczenia. To strata bezcennego czasu oraz energii, co dodatkowo wpływa na samopoczucie pracowników, a od tego już krótka droga do spadku ich wydajności.
Eklektyzm może być efektowny, ale nie w profesjonalnej firmie. Wybierając wyposażenie do firmy pamiętajmy o możliwie jednolitym wyglądzie. Kupowanie poszczególnych partii mebli w oddzielnych stylowo zestawach, przyniesie oszczędności, ale straty wizerunkowe mogą być większe niż zyski. Warto rozglądać się za wyprzedażami, lecz zawsze należy pamiętać o efekcie ogólnym.

Tanie meble np. szafy do archiwum mogą być wykonane z materiałów o wysokiej jakości. Mogą, lecz nie muszą. Przed zakupem należy dokładnie przyjrzeć się zamawianemu towarowi. Niejednokrotnie warto dołożyć nieco więcej, by z wybranego sprzętu cieszyć się przez wiele lat, zamiast już po paru miesiącach martwić się występującymi usterkami. Nie oznacza to oczywiście, że niska cena jest powodem do rezygnacji z zakupu, bo często atrakcyjność oferty łączy się z wysoką jakością wykonania.

Na rynku nie brakuje przedsiębiorstw o uznanej marce sprzedających meble dla firm, jak np. Lobby (lobbysklep.pl). Warto zdecydować się na te, które oferują kompleksowe wyposażenie naszego przedsiębiorstwa. Dlaczego? Zakup większej partii towaru w jednym miejscu to przede wszystkim oszczędności dla portfela. To także większe możliwości w zakresie negocjowania cen i dopasowania zamawianych towarów do indywidualnych potrzeb.